Nyitni akar egy szoliszalont?
Üljünk le és gondolkodjunk el a lehetőségeinken. Mennyi pénz az, amit bele tudunk fektetni. Ez az elsődleges, mert nem-megfelelő szoláriumcsövekkel ( ezekkel mindenféle kontár oldalakon összeakadhatsz olcsó szolárium néven) károsítjuk egyrészt a szépülni vágyó klienseket, másrészt hosszútávon a saját pénztárcánkat.
Ha valakinek nem lesz szimpatikus az üzlet, nem jár hozzád tovább, és még azzal is számolhatsz, hogy elmeséli a barátnőjének. Ki kell választanunk a számunkra legmegfelelőbb vállalkozási formát és adózást. Szükségünk lesz egy telephelyre, ahol a tevékenységünket végezzük( amennyiben erre lehetőség van ). Ha ez nem kivitelezhető, akkor mindenféleképpen bérelnünk kell egy üzlethelyiséget. Itt számításba kell venni a berendezéseket, ezalatt nem csak a szoláriumokra gondolok, hanem bútorokra, irodai berendezésekre, egyszóval mindenre a legutolsó golyóstollig. Célszerű első körben egy üzleti terv elkészítése.
Ha esetleg szakmabeliek vagyunk, nem szükséges alkalmazott , mert akkor lehetőségünk van saját magunk kasszáját gyarapítani. Ha jó minőségű szolárium berendezéseket keresünk, én a Hollandimpex céget ajánlanám. Sok éves tapasztalattal rendelkeznek,és készségesen elmagyaráznak minden szoláriummal kapcsolatos kételyeinket.
Miután minden szükséges kelléket beszereztünk, sikeresen vállalkozóvá váltunk, elkezdhetjük reklámozni a céget. Mai világunkban az online marketing hatalmas szerepet játszik. Ha belegondolunk, nem sokan vannak már azok , akiknek nincs internetes hozzáférése, és még akkor nem beszéltünk arról, hogy jóval olcsóbb és gyorsabb is. Ha hagyományőrzőek vagyunk, készíthetünk szórólapokat, plakátokat , névjegykártyákat. Ezek már a kevésbé költségkímélő reklámozási fajtákhoz tartoznak. Sikeres üzletet kívánok!