Költséghatékony irodamegoldások impozáns üzleti címeken
Az induló vállalkozásoknak számtalan kezdeti beruházással, költséggel kell számolni. Ilyen beruházás a megfelelő iroda bérlése is. Egy hagyományos iroda klasszikus bérlése számos kötöttséget jelent egy törekvő vállalkozó számára, mely sokszor negatív hatással van a kreativitásra és a rugalmasságra is.
A rugalmasság, alkalmazkodóképesség alaptulajdonsága egy jó stratégának, márpedig ez szükséges az üzleti sikerességhez is. Induló vállalkozások körében a virtuális iroda szolgáltatás egyre kedveltebb. A virtuális iroda költséghatékonyan azonnali jelenlétet kínál lehetővé téve a kötetlen munkavégzés minden professzionális feltételét.
Az impozáns üzleti cím magas presztízst kölcsönözhet egy vállalkozás számára, melyet a Regus által kínált székhely szolgáltatás biztosít igény szerint egyéb praktikus kiegészítő lehetőségekkel. A Regus közlekedési csomópontokon, fontos üzleti negyedekben kínál szolgáltatott irodamegoldásokat, napi irodákat, exkluzív tárgyalótermeket és rangos üzleti címeket.
Minden központunkban magasan képzett személyzet támogatja partnereink üzleti tevékenységét, így az adminisztratív munka, recepciós munka és igény szerint egyéb feladatok menedzselésével is megbízhatóak kollégáink.
Folyton utazó vállalkozóként a virtuális iroda szolgáltatás alkalmazása megkönnyíti a munkát és hatékonyságát is nagymértékben növeli. A Regus világszerte jelen van, ennek köszönhetően a világ 120 országában, 900 városban és 3.000 helyszínen igényelhet üzleti címet és szükség esetén használhatja a business lounge-okat, tárgyalókat vagy akár a napi díjas irodáinkat is.