A Facebook kampány során Ön a közösségi hálón reklámozhatja termékét, szolgáltatását!
Manapság a hirdetési piac sokkal izgalmasabb, sokkal többrétűbb, mint régebben volt, amikor nem léteztek még olyan opciók, mint amilyen például a Google AdWordse vagy éppen a keresőoptimalizálás, mely mindkettő igen költséghatékony módja a netes hirdetéseknek. Ebbe a sorba illeszkedik a Facebook kampány is, ami (nem meglepő módon) Mark Zuckerberg közösségi hálójára épít. A Facebookban az a szép, hogy gyakorlatilag mindenki használja; ki erre, ki arra, de szinte mindenki fent van rajta. Így aztán logikusnak tűnt, hogy a Facebook egy ponton pénzt akar majd csinálni abból sokszáz millió felhasználóból, akik benne vannak a rendszerében. Ehhez a Facebook kampány metódusát választotta, amit úgy kell elképzelni, mint a Google AdWordsét, csak éppen a Facebookon belül: a rendszer tudja, hogy minket mi érdekelhet (akár a keresési előzmények, akár az egyéni preferenciák alapján), s így elég pontos reklámokat képes közvetíteni a számunkra. Mivel a Facebook kampány beépül a hírfolyamba, így nem zavaró a jelenléte, s a felhasználó is a tovább tudja azt görgetni, ha éppen el akarja tüntetni azt a képernyőjéről. (A kontent nézegetése amúgy is lefelé való scrollozással valósul meg.)