Egyre népszerűbb a mobil webáruház
Manapság, amikor már szinte elképzelhetetlen az életünk mobiltelefon és internetelérés nélkül, érdemes üzletünk sikereinek formálása során is szem előtt tartanunk ezt a szempontot. A mobil webáruház kialakítása során, az egyik legfontosabb kérdés, hogy adaptive vagy responsive oldalt szeretnénk. Nem meglepő módon, a technológia villámgyorsan fejlődése révén nem várható el, hogy ezt mindenki képes legyen követni a megfelelő ütemben, mivel nincsenek tisztában a két fogalommal, illetve ezek előnyeivel és hátrányaival.
A mobil webáruház esetében az adaptive azt jelenti, hogy előre beállított képernyő felbontásokhoz igazodik. Ez annyit tesz, hogy van egy weboldal az asztali monitorhoz, van egy mobilhoz és egy külön a TV-hez is. Így, ha ezt az alternatívát választjuk, tökéletesen ki lehet szolgálni a különböző eszközöket. A responsive oldalak ezzel szemben viszont alkalmazkodni tudnak. Hogy mit jelent ez? Attól függően, hogy milyen eszközről nézik oldalt, a webdesign a képernyő felbontásához igazodik. Ezeket a szempontokat feltétlenül érdemes megvizsgálni a mobil webáruház elkészíttetése során.